3 תשובות
כי יש שם מלא מלח וחמאה ודברים לא בריאים
פופקורן ביתי זה פשוט תירס מיובש אז זה לא הרבה
שואל השאלה:
למה של חנות זה יותר?
Bia
של חנות? 500
של בית? 150